Dolphin Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Dr.Cheat då är i nog lika duktiga i ämnet Geografi. Jag kunde också många saker i förväg, alltså innan vi fick lära hos det i skolan. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Jag är bra på geografi, på alla prov i geografi hittills har jag hat alla rätt, utom ett, men det hade jag ändå bäst på, haha, 1 fel då :kung: Det var på Bollnäs :P eller vad det heter^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 har alla rätt utom ett har bara gjort 4 eller 5prov :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Går du i sommar-skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Dr.Cheat då är i nog lika duktiga i ämnet Geografi. Jag kunde också många saker i förväg, alltså innan vi fick lära hos det i skolan. =) Samma här :lol: var lite kul när det bara var jag som kunde en sak och alla bara ''va?'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Dr.Cheat då är i nog lika duktiga i ämnet Geografi. Jag kunde också många saker i förväg, alltså innan vi fick lära hos det i skolan. =) Vi verkar vara väldigt lika på många sätt. Alla i min klass frågar alltid efter hjälp om diverse saker på geografilektionerna. =) Google Earth är ett bra program där man kan se digitalbilder över hela världen, man kan se riktiga tydliga bilder på kända platser som Pentagon. Har du det programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Geografi är väldigt roligt och intressant, bådera namnen på länder och städer, plus ländernas kultur och så. Men, om man gillar det, så betyder det inte alltid att man är bra på det! Jag är skandalöst dålig på svenska städer, det nästa enda jag inte kan men det ÄR ju mitt eget land... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 När jag var 7 år kunde jag ungefär 200 av världens flaggor. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lila_guy94 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 ne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 ne Vad är det du säger pöjk? Ska vi slåss? Kolla in mitt album "Världens sexiga geografi" för att titta in ställen där det finns varningar för sniperskyttar och resturanger som "Fuke Yue". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 En liten by nära staden där jag bor heter Porrarp. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.