mr.best Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Ja, det gör jag. Jag har prenumererat i 5 år snart. Det var därirån jag fick den. Här är en. Vilket är världens längsta ord? evighet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (mr.best @ 08/02-2004 15:36:22) Ja, det gör jag. Jag har prenumererat i 5 år snart. Det var därirån jag fick den. Här är en. Vilket är världens längsta ord? evighet?? Nä det är det inte. En ledtråd det är på emgelska. En till: Vad blir man om man faller ner i svarta havet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 död antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Fel nåt helt annat. En till: Vad är det för skillnad på den som kan den här och en apelsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 dom e lika klyftiga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ja, det gör jag. Jag har prenumererat i 5 år snart. Det var därirån jag fick den. Här är en. Vilket är världens längsta ord? Jag har prenumerat i 7 år och dom gåtorna har du fått från svaren på de 24 julgåtorna. Okey vad är höjden av snabbhet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Hmm. Att släppa nåt från högsta våningen och sen springa ner och hämta det innan det har landat. Hur skulle man kunna beskriva blått och gult i samma ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Sverige,kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (redigerat) (Metabee @ 08/02-2004 16:19:31) (mr.best @ 08/02-2004 15:36:22) Ja, det gör jag. Jag har prenumererat i 5 år snart. Det var därirån jag fick den. Här är en. Vilket är världens längsta ord? evighet?? Nä det är det inte. En ledtråd det är på emgelska. En till: Vad blir man om man faller ner i svarta havet? Fråga ett: Man blir nog svart Fråga tva dom har ju olika färger svart är ju man och apelsinen orange En gåta till: Vad blir en sten om man slänger den i svarta havet? Redigerat 13 Februari 2004 av Pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 svart eller en saltsten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.