Rallypack Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ÅÅ vi behöver bara 2 till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Hur länge har ni väntat på 2 medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Hur länge har ni väntat på 2 medlemmar. bra länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ok :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 En kompis kanske kan vara med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 wohoo! th3 sh@dow kan du va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Sorry om jag ej har svarat.. And yes im in. Ska inte behöva vänta så länge på att få mitt internet tebax hemma. Kör hos mina bröder. Båda har det :P Kul. Hehe. Alla 3 bröder i familjen kör samma spel. Vi brukar köra tillsammans också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Sorry om jag ej har svarat.. And yes im in. Ska inte behöva vänta så länge på att få mitt internet tebax hemma. Kör hos mina bröder. Båda har det :P Kul. Hehe. Alla 3 bröder i familjen kör samma spel. Vi brukar köra tillsammans också :) wohoo!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Hehe. Glad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Hehe. Glad eller? japp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vi får se när jag får internet hemma. Annars får jag väl gå över till min bror när vi ska köra nåt PCW eller nåt sånt. Om vi kommer köra sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vi får se när jag får internet hemma. Annars får jag väl gå över till min bror när vi ska köra nåt PCW eller nåt sånt. Om vi kommer köra sånt. vad är PCW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.