Th3 Sh@dow Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Practic eller Practice Clan War. Fattar inte vilken av dom. Alla säger olika. Sen är det ju vanliga CW´s och FW´s. Clan Wars och Fun Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Blizzey kanske vill ha din msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Practic eller Practice Clan War. Fattar inte vilken av dom. Alla säger olika. Sen är det ju vanliga CW´s och FW´s. Clan Wars och Fun Wars. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 #92 Kanske har skickat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bra,nu behöver vi bara en till :D :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bra,nu behöver vi bara en till :D :) japp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ??Är det nån som heter Emil(Swe) på cod2??? *Blizzey du ägde mej totalt igår!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Ja jag vet :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag går ur klanen. Mitt Call of Duty 2 Multiplayer funkar inte som det ska så det mär inte lönt att jag är med i er klan längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag går ur klanen. Mitt Call of Duty 2 Multiplayer funkar inte som det ska så det mär inte lönt att jag är med i er klan längre. Snälla :( vad är det för nått fel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Hehe,nu måste ni ha två till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ??Är det nån som heter Emil(Swe) på cod2??? *Blizzey du ägde mej totalt igår!!!! :D det är jag (som heter Emil(sweden) ) blizzey kan vi inte bara var 8st då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.