Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Heheh då har jag mött dig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Jo vi kan vara 8 st Men vi måste diskutera om vilken server och vad den ska heta så jag frågar en moderator om jag får göra ett sådant ämne som bara vi får diskutera om. Redigerat 27 Juni 2006 av Blizzey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag kommer med snart..datan krånglar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag kommer med snart..datan krånglar.. Det är ok.*Jag frågade admin har ej fått ett svar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ska ni köra deathmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) Vi kör med headquartes . dett fattas en fil för mej så jag kan inte göra en server kan inte nån annan göra en server på hq med lösenord.Och sen kan man kolla om det är nån som spelar av oss på den eller så om nån är inne på msn då kan vi skriva om man ska spela. den som gör en server med lösenord kommer på lösenordet och skriver dett här. Redigerat 28 Juni 2006 av Blizzey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Vi kör med headquartes . dett fattas en fil för mej så jag kan inte göra en server kan inte nån annan göra en server på hq med lösenord.Och sen kan man kolla om det är nån som spelar av oss på den eller så om nån är inne på msn då kan vi skriva om man ska spela. den som gör en server med lösenord kommer på lösenordet och skriver dett här. kan vi inte köra deathmatch också? (jag kanske kan göra en server) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ska vi köra HQ? Usch. Få se om jag är med då. Det jag 100% är med på är TDM och SD. Det andra är osäkert. Men ni vet väl om att typ ingen clan kör HQ? Dom flesta kör SD. Sorry om jag inte svarar på ett tag. Försöker kolla här så ofta som jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Kan vi inte köra med de 8 vi är nu då ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) blizzey kan inte svara för han har skrivförbud i 21 dagar Redigerat 29 Juni 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Jaha. Mena han avstängd i 21 dar. Aja. Vet någon vad han blev anmäld för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Jaha. Mena han avstängd i 21 dar. Aja. Vet någon vad han blev anmäld för? [EDIT] han vet inte Redigerat 29 Juni 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.