ThePunisher Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Hej Jag undrar om en film (en engelsk rysare) som är från 50 eller 60 talet. Den handlar om ett nygift par som flyttar ut till ett slott (slottet låg på en klippa med havet nedanför) och det fanns ett rum på vinden med en dörr som man inte fick öppna, men det gjorde frun i alla fall, och inne i rummet var det bara speglar. Jag kommer inte ihåg riktigt, men jag tror att dom hade haft en dotter innan som hade dött som liten, och den dottern såg hon i fönstret i slottet. Jag kommer inte ihåg så mycket mera av filmen, det var rätt länge sedan jag såg den. Tacksam för svar :) Citera
ThePunisher Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2006 njaaa =/ jag tror inte det, Amityville är väll mera monster grejs va? Citera
Dretskit Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Den handlar om ett hemsökt hus tror jag Citera
ThePunisher Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2006 jag kollade upp den och den är från 2005... och dom andra amityville filmerna är det inte heller :( Citera
Dretskit Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Det är nyinspelningen som är från 2005 men originalet är från 60-talet tror jag Citera
ThePunisher Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) jasså, då var det något helt annat. Ska kolla upp den, tack för hjälpen :) har kollat upp den nu, och det är inte den heller =( jag tror att filmen jag pratar om är äldre (än originalet från 60 talet som du sa). Redigerat 14 Juni 2006 av Boba-Fett Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.