PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) jag har kört i typ 5 år, men nu senaste året har jag börjar rejält, sätter show it, nästan kick flip o popshowit, ibland ollie men sällan, lite grind, vert er kul. har en gammal monkeyboard som er trasig som jag ska byta ut nu mot en element bräda. Han kanske menar ollie 180, 360..??Min ena kompis är på väg att sätta en Heelflip. Redigerat 3 September 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 jag sätter inte ollie 100% igt, men det går att sätta nästan kickflip utan 100% ollie, det är dom sista procenten av ollien som behövs i kickflipen =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Lite ibland. Jag kan göra en Japan 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Skatade när jag gick i 3:an till 4:an men efter alla skador så palla jag inte mer. Funderar på att börja igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.