Mickeh Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Att vara ledig :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 1. Ingen skola 2. Sova ut! 3. Äta gott 4. Lata sig 5. Bada i min pool 6. Vara uppe till 6 på morgonen och sova till 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Det enda som är bra med sommarlovet är att man slipper gå ut och man blir inte solbränd. Är helt kritvit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Att slippa gå upp klockan sju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det bästa är ju att slippa skolan :) Men sen är det skönt med värme, sol å bad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 1. Man kan spela fotboll så mycket man vill. 2. Ingen Bengt (den cp-stördaste läraren i världen) 3. Man kan slappa så mycket man vill. 4. Det e varmt i vattnet o i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jag tycker bäst om sol och bad och sommarkänsla :cool: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 åka på semester slappa allmänt osv slippa oroa sig om skolan xD förutom när intagningen kom hem förresten var jag i skottland i år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Inga slaveri ansvar Slippa gå upp klockan 7 Slippa Tänka på läxorna Slippa Tänka på vad som händer om man inte gör läxan Fast slappandet är snart över :bah: :( Redigerat 10 Augusti 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.