Ronaldinho Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Kan någon ber'tta hur det är? Om man har klarat alla träningsmoment, ska man då kunna köra uppdragen? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ronaldinho Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Vet nån? Annars skiter jag i att lira klart spelet. Förresten, det är ett demo. Fullversionen av ett demo :S:D :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 i demot kanske de bara e träning själv har ja alldrig kört demot till spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vet nån? Annars skiter jag i att lira klart spelet. Förresten, det är ett demo. Fullversionen av ett demo :S:D :) Det är bara träning i demot har det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fellan Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Se Hit! Jag behöver hjälp med det sista.. Ehhmm... Training uppdraget på det första trainingen, där man ska kasta in en flashbang och sen springa in och skjuta plankor.. :P Men när jag skjuter på gubbarna så händer det inget, dörren öppnas inte heller.. :huh: Hur ska jag göra?!?!?!??! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Fellan, det är en bugg i 2.21, tanka ner den nya patchen 2.3 så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jag har klarat träningen och då kunde man spela online sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.