Xade Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag hoppas verkligen Sverige åker ut så fort som möjligt. Jag hatar Sveriges landslag. Seriöst, de har ju inga bra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Lär vi göra..eller jag vet inte då har ju sverige ändå förlorat minst ggr efter England iaf. 0-0 nu.. Antingen så gör dem en England och gör alla mål i slutet eller direkt efter pausen. Äkta svenskt det ;) Told ya guys! Mål i slutet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 jag höll på att skita ner mej shit vad vervös jag var första halvlek zlatan fick ett friläge men sumpade det han var nog inte i form andra halv lek SVERIGE HADE FLERA FRILÄGEN MEN SUMPADE när det var den 89 min så tänkte jag jaha det var vår chans till guld sen hörde jag på tv SVERIGE GÖR MÅL...vem annars om inte ljungberg gör mål......var glad resten av dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Sverige har kanske inget jättebra lag, men man får ju ändå heja på dom och hoppas att dom kan ta sig till en åttondelsfinal där de förmodligen åker ut. >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 De krävdes en arsenalare för att gör mål!! jepp det gjorde det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag hoppas verkligen Sverige åker ut så fort som möjligt. Jag hatar Sveriges landslag. Seriöst, de har ju inga bra spelare. Seriöst, tycker du verkligen det? Alla i Sveriges Landslag är ju av världsklass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) De är ganska bra men verkligen inte av världsklass fast visa tror att de är det men de lurar sig själva Redigerat 16 Juni 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag hoppas verkligen Sverige åker ut så fort som möjligt. Jag hatar Sveriges landslag. Seriöst, de har ju inga bra spelare. Alla deras spelare är inte i världsklass, de har knappt några riktiga klassspelare. Zlatan har duktig bollteknik, men hur ofta får han till alla komplicerade trix till något vettigt? Kim Källström är en bra spelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 det var många spelare som inte var i form man såg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Alltså Ljungberg är helt klart bäst i Sverige. Såg ni inte hur han försökte ta sig förbi alla Paraguays spelare. Han gjorde det med vilja. Alla andra förutom allbäck, kim, freddie var ju helt borta -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Dah, ingen i Sverige är utav världsklass? Sedan kommer ni in med exempel som Kim Källström? Han är ju riktigt usel, han skall bänkas! Men "Chippen" är av världsklass. Ni skulle sett i matchen mot ToT, det visades upp efter matchen hur han hade spelat. Han var kung helt enkelt. Såg inte hela Paragauy matchen men tror också att han glänste i den matchen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Kim var inte så bra och dem kallar han den nya Zinedie Zidane. lol, han försöker skjuta in bollen från halva plan -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.