Hoppa till innehåll

Sverige Mot Paruguay

Dolphin

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Lär vi göra..eller jag vet inte då har ju sverige ändå förlorat minst ggr efter England iaf.

0-0 nu.. Antingen så gör dem en England och gör alla mål i slutet eller direkt efter pausen. Äkta svenskt det ;)

Told ya guys!

Mål i slutet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag höll på att skita ner mej shit vad vervös jag var första halvlek zlatan fick ett friläge men sumpade det han var nog inte i form

andra halv lek SVERIGE HADE FLERA FRILÄGEN MEN SUMPADE när det var den 89 min så tänkte jag jaha det var vår chans till guld sen hörde jag på tv SVERIGE GÖR MÅL...vem annars om inte ljungberg gör mål......var glad resten av dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hoppas verkligen Sverige åker ut så fort som möjligt. Jag hatar Sveriges landslag. Seriöst, de har ju inga bra spelare.

Seriöst, tycker du verkligen det? Alla i Sveriges Landslag är ju av världsklass!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hoppas verkligen Sverige åker ut så fort som möjligt. Jag hatar Sveriges landslag. Seriöst, de har ju inga bra spelare.

Alla deras spelare är inte i världsklass, de har knappt några riktiga klassspelare. Zlatan har duktig bollteknik, men hur ofta får han till alla komplicerade trix till något vettigt? Kim Källström är en bra spelare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Alltså Ljungberg är helt klart bäst i Sverige. Såg ni inte hur han försökte ta sig förbi alla Paraguays spelare. Han gjorde det med vilja. Alla andra förutom allbäck, kim, freddie var ju helt borta -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Dah, ingen i Sverige är utav världsklass?

Sedan kommer ni in med exempel som Kim Källström?

Han är ju riktigt usel, han skall bänkas!

Men "Chippen" är av världsklass.

Ni skulle sett i matchen mot ToT, det visades upp efter matchen hur han hade spelat.

Han var kung helt enkelt.

Såg inte hela Paragauy matchen men tror också att han glänste i den matchen också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...