Gäst THEPALADIN Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 hur gör man keyblaeds. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 slösa inte tid till att göra keyblades de suger tycker jag men det är väl bara att göra dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Man måste synthesa alla grejer som finns och sen kan du göra Ultima Weapon. Alla andra Keyblade's får eller hittar man i andra världar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Här är en lista på alla keyblades du kan hitta. Crabclaw - När du klarat Atlantica Divine Rose - Prata med Belle i Hollow Bastion labratoriet Jungle King - När du klarat Deep Jungle världen Fairy Harp - När du klarat Neverland världen Lady Luck - Finns i WonderLand i ett vitt trinity märke Lion Heart - Du måste klara av Cloud och Leon i Hades Cup Metal Chocobo - Klara av Cloud i Hercules Cup Oathkeeper - Prata med Kairi i Secret Water Way som finns i Traverse Town Oblivion - Finns i en kista i Hollow Bastion Grand Hall Olympia - Klara av alla Turneringar i Kolloseumet Pumpkinhead - När du klarat av Hallowen Town Spellbinder - Prata med Merlin när du fått dom första magierna, (Fire, Blizzard osv.) så får du den Three Wishes - När du klarat av Agrabah Wishing Star - Får du när du klarat av Monstro världen och pratar Geppetto senare i deras nya hus i Traverse Town. Där kan du även få massa nya gummiskepps modeller. Och slutligen för att få Ultima Weapon så går du till Moogle Workshop som finns inuti affären där Cid är så kan du få fram en stege genom att använda ett trinity märke, våningen ovanför där finns Moogle Workshop. Du får kolla vilka items du behöver Synthesiza, du måste ha alla items som finns med på listan. Jag har klarat ut KH 98% jag har lvl 100 med Kalle, Långben, och Sora och har alla Keyblades inklusive Ultima Weapon och alla Ansem Reports, men inte alla dalmatiner, har ungefär 4 kvar. Så om någon behöver hjälp PMa mig :) Kingdom Hearts är världens bästa spel!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg