snubben Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 * Snubben, du kanske inte tillhörde "de flesta"? De flesta personer har endast hört dessa låtar som stått i rampljus såsom Holiday, September & Boulevard of broken Dreams. Men detta är vad jag tycker, min egna åsikt om saker & ting. Jaja det e inget fell po det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 På vad för någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Green Day är ett av de bästa band för nuvarande, låtar som American Idiot och klassikern Boulevard of Broken Dreams lyssnar jag på väldigt ofta. Det är helt enkelt något med musiken som inte får en att sluta lyssna på låtarna som de ger ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Green Day är ett av de bästa band för nuvarande, låtar som American Idiot och klassikern Boulevard of Broken Dreams lyssnar jag på väldigt ofta. Det är helt enkelt något med musiken som inte får en att sluta lyssna på låtarna som de ger ut. håller med, det går inte att sluta lyssna på dem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 näe de går inte att sluta^^ min favorit är nog basket case eller welcome to paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Green Day är ett av de bästa band för nuvarande, låtar som American Idiot och klassikern Boulevard of Broken Dreams lyssnar jag på väldigt ofta. Det är helt enkelt något med musiken som inte får en att sluta lyssna på låtarna som de ger ut. Försök, du kommer må så j*vla mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 äppelpaj: börja du lyssna på dem, då kommer DU må så j*vla mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 äppelpaj: börja du lyssna på dem, då kommer DU må så j*vla mycket bättre Haha, jag har lyssnat en del på dem och jag insåg efter en liten stund att det är förj*vla dåligt alltså, tråkigare musik får man leta efter! Tipsar er om exempelvis Babyshambles eller kanske Bloc Party så ska ni få höra på grejer, det vill jag lova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Alla tycker olika =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 ni kanske tycker green day e bra men jag tycker dom suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 tack för din åsikt. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 På vad för någonting? Po att ha en egen osikt om saker och ting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.