Hoppa till innehåll

Green Day


Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Green Day är ett bra band som har en del bra låtar: American Idiot, Basket Case, Minority och Boulevard of Broken Dreams. Jag lyssnade ganska mycket på de innan men jag gör det inte lika mycket längre. De är iallafall bättre än Simple Plan tycker jag.

Redigerat av Ganon20000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Green Day är ett bra band som har en del bra låtar: American Idiot, Basket Case, Minority och Boulevard of Broken Dreams. Jag lyssnade ganska mycket på de innan men jag gör det inte lika mycket längre. De är iallafall bättre än Simple Plan tycker jag.

 

Trots mitt namn kan jag inte göra annat än att hålla me här^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjao!

Någon som lyssnar på det underbara bandet green day? ^^

och vilken tycker ni i så fall är den bästa låten med dem?

Jag tycker nog att Jesus of Suburbia eller She's a rebel är bäst.

 

Klart det e mitt favorit band vernda song e skitbra.Jag har Bullet in a bible, American idiot,1039 smothed out slappy hours, international superhits,Shenanigans med emra :gitarr: Redigerat av snubben
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns massvis med kassa Green Day låtar, bara att de flesta har aldrig hört dem.

 

Ok sej nogra jag har lysnat po varenda album och varenda song och inte en enda song e kas.Seg vilken du inte gillar do Redigerat av snubben
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

* Snubben, du kanske inte tillhörde "de flesta"?

De flesta personer har endast hört dessa låtar som stått i rampljus såsom Holiday, September & Boulevard of broken Dreams.

Men detta är vad jag tycker, min egna åsikt om saker & ting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...