Dark Link Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Dom bästa är Holiday, Homecoming och I want to be on T.V. Den låten är ganska gammal, dom flesta har bara hört låtarna på skivorna American Idiot och Bullet in a Bible. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lifetime577 Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 YAY!!! Green day Forever!!! Har Nimrod, Green day, International superhits American idiot och Bullet in a bible... GRENN DAY ROCKS!!!((My socks ^^)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag tycker om nårra låtar typ som Basket Case, Holiday, Boulevard Of Broken Dreams, lyssnar inte så mycket på dem nu för tiden. Men dem går an^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Green Day är ett bra band som har en del bra låtar: American Idiot, Basket Case, Minority och Boulevard of Broken Dreams. Jag lyssnade ganska mycket på de innan men jag gör det inte lika mycket längre. De är iallafall bättre än Simple Plan tycker jag. Redigerat 16 Juni 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Green Day är ett bra band som har en del bra låtar: American Idiot, Basket Case, Minority och Boulevard of Broken Dreams. Jag lyssnade ganska mycket på de innan men jag gör det inte lika mycket längre. De är iallafall bättre än Simple Plan tycker jag. Trots mitt namn kan jag inte göra annat än att hålla me här^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Tjao! Någon som lyssnar på det underbara bandet green day? ^^ och vilken tycker ni i så fall är den bästa låten med dem? Jag tycker nog att Jesus of Suburbia eller She's a rebel är bäst. Klart det e mitt favorit band vernda song e skitbra.Jag har Bullet in a bible, American idiot,1039 smothed out slappy hours, international superhits,Shenanigans med emra :gitarr: Redigerat 16 Juni 2006 av snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 jag kan faktiskt inte komma på en enda kass green day låt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 De har inga direkt dåliga låtar, de flesta är helt okey. :/ Now Playing; Green Day - Wating Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Finns massvis med kassa Green Day låtar, bara att de flesta har aldrig hört dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) Finns massvis med kassa Green Day låtar, bara att de flesta har aldrig hört dem. Ok sej nogra jag har lysnat po varenda album och varenda song och inte en enda song e kas.Seg vilken du inte gillar do Redigerat 17 Juni 2006 av snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 yaaaaay! Jag ska få en green day t-shirt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 * Snubben, du kanske inte tillhörde "de flesta"? De flesta personer har endast hört dessa låtar som stått i rampljus såsom Holiday, September & Boulevard of broken Dreams. Men detta är vad jag tycker, min egna åsikt om saker & ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.