Gäst DonKeN Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Även om jag gillar Sveriges spel och att dem har bra passningar så tar dem inte VM guld. Kanske vinner dem EM men inte VM. Finns massor av lag som är bättre än Sverige. Dem hade inte ens nästan en chans mot Paraguay om inte Ljungberg spelade. Sverige har många hot som bla. Brasilien, Argentina, Italien, Tyskland, Portugal. Men om Sverige vinner så är dem lätt värda de. Dem har aldrig vunnit VM guld innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Även om jag gillar Sveriges spel och att dem har bra passningar så tar dem inte VM guld. Kanske vinner dem EM men inte VM. Finns massor av lag som är bättre än Sverige. Dem hade inte ens nästan en chans mot Paraguay om inte Ljungberg spelade. Sverige har många hot som bla. Brasilien, Argentina, Italien, Tyskland, Portugal. Men om Sverige vinner så är dem lätt värda de. Dem har aldrig vunnit VM guld innan. Vi förtjänar guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Även om jag gillar Sveriges spel och att dem har bra passningar så tar dem inte VM guld. Kanske vinner dem EM men inte VM. Finns massor av lag som är bättre än Sverige. Dem hade inte ens nästan en chans mot Paraguay om inte Ljungberg spelade. Sverige har många hot som bla. Brasilien, Argentina, Italien, Tyskland, Portugal. Men om Sverige vinner så är dem lätt värda de. Dem har aldrig vunnit VM guld innan. öhh... ne, om något lag förtjänar guldet är det nederländerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ja men vi har väl aldrig vunnit guld?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Sant, men vi förtjänar inte VM-guldet för nuvarande då vi inte alltid spelar bra varje match. Dock så är det ju självklart att det lag som vinner VM förtjänar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Sant, men vi förtjänar inte VM-guldet för nuvarande då vi inte alltid spelar bra varje match. Dock så är det ju självklart att det lag som vinner VM förtjänar det. Där har du ju en poäng!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag håller med om att Holland förtjänar guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 sverige kunde vinna om dem ville men dem ville inte ha några skada spelare till nästa match Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ja men vi har väl aldrig vunnit guld?? Jo i OS :P Men nederländerna har inget VM guld heller men två final förluster iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ja men vi har väl aldrig vunnit guld?? Ja men i os ja :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 sverige kunde vinna om dem ville men dem ville inte ha några skada spelare till nästa match Om dem ville <_< ?Är det därför dem kämpade som f*n -.-? Sverige är inte samma lag som vi såg för 3-6 år sen. Det är bara Larsson, Zlatan, Ljungberg som gör ett starkt motstånd mot spelare och vågar och ta tillbaks bollen. Wow, jag fattar inte vad som säger att Kim Källström är den nya Zinedine Zidane. Han skjuter ju as dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Puck0: Sverige var helt överlägsna mot både Paraguay och ToT, så varför påstår du då att de spelade dåligt mot Paraguay? Om det jag tror att du syftar på vilket är att de inte gjorde många mål så håller jag fullkomligt med dig. Dock så var de som sagt helt överlägsna spelmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.