DDDD Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 hej jag tycker att man borde kunna söka en medlem på hans/hennes rank :D vem är med mig :cool: P.S om ni inte förstår vad jag menar skriv i tråden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Låter som en onödig och komplicerad idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Inte så värst nödvändigt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Också en mycket bra idée. Många bra idéer kommer in nu ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Det är ingen bra idé, den är onödig och den behövs inte. Och snälla Xade kom inte och säg: Skulle det förämra sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Onödig idé. Bättre att söka på användarnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Okej, Presentation. Skulle det inte göra sidan lite bättre då? Du verkar tycka allt är onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Och du verka tycka att det är bra alltihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Men fuska.se behöver inte 10000000000 funktioner som knappt tillför någonting till sidan. Sökfunktionen är redan bra som den är. Min fråga är ju när någon kommer och frågar; "Där nere vid varna och alla fyrkanter, det stavas varnad %". Men sådana petetesser spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 En bra idé tycker jag. Sedan kan man också söka på vilken #grupp dem är, om man är lite osäker på vem man skall söka efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Ja, man borde kunna lista medlemmar efter inlägg, regdatum, rank, fuskamynt, grupp med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 jag gillar iden inte alls dåligt ..förbrättar sidan lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.