Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 har skrivit 21% av sina inlägg i fuska.se då kanske man vil veta vilket ämne ligger 2: 3:a 4:a 5:a om ni inte förstår skriv det då så kan jag förklara bättre och jag tror inte forumet blir så himla mycket segare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Väldigt onödig idé, då man kan kolla vilka ämnen man har svarat i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 så att man själv ska göra en kalkyl? av det javisst *oseriös* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Vad är det som är så intressant med att veta hur många inlägg man har skrivit i några trådar? Om det är så j*vla intressant kolla det själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 då kan man ju ta bort funktionen att se vilken tråd man har vart aktivast i ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Vad är det som är så intressant med att veta hur många inlägg man har skrivit i några trådar? Om det är så j*vla intressant kolla det själva. hey. du behöver inte bara bli så där stöddig bara för att han la upp ett förslag <_< Redigerat 16 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Mycket bra idée. Den bästa på länge, jag hade själv föreslagit det för längesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Egentligen är denna ideé ganska onödig då man verkligen inte har nytta av det. Det finns en hel del andra saker som kan uppdateras, som tex Affären, så denna ideé är bara slöseri med tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Det är ju bara att kolla upp istället för att göra en lista där man ser var man varit mest aktiv. Har man bra minne brukar man veta själv var man har skrivit mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Om man trycker på det nummer av svar som finns i en tråd så kan man ju se hur mycket man har skrivit i den tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) det vistte inte jag står det % då också? *EDIT* det funkar inte Redigerat 16 Juni 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Ganska bra idé, jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.