Jason__Voorhees Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag var mycket uttråkad och gjorde den här... Inte speccielt svår att göra med den blev ganska häftig :) ...:::THE DARK FUSKA:::... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Kanske inte var så svårt och göra, men resultatet blev ändå bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Inte så komplicerat. Låt mig gissa, gjorde du om det till negativ? :\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Eller använde Paint och använde hinken med svart målarfärg... Men den var cool, ta bort den röda geggan om det nu är möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Han anvnde PS för blodfläckarna är en brush Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Jag var mycket uttråkad och gjorde den här... Inte speccielt svår att göra med den blev ganska häftig :) ...:::THE DARK FUSKA:::... Jag var ännu mer uttråkad så jag låste en tråd för §1.11 =) http://forum.fuska.se/Baesta_Avatar_banner_bild-t37809.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg