Staejjkarn Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Hur mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 jag kan inte ångra mitt köp eftersom ja fick det men jag tycker att psp e skit kul HÅLLER MED SKIT KUL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Ångrar verkligen inte mitt köp jag har skiiit grymma spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 jag och min brorsa kör mot varndra på GTA så det är ass kul:P har ett vit giga pack och ett vanligt svart :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne.....91 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag ångrar mig inte en sekund att jag köpte mitt PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag ångar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag ångrar mig...inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Ångrar köpet. Håller på att sälja mitt Giga PAck, nån som vill köpa? ;P vet inte jag har konsollen men jag behöver ett större minne och hur mycket vill du ha för allt då ;) ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Har dock inte PSP men det verkar inte finnas så många spel till PSP! ... Om man har version 1.50, så kan man spela homebrew, dvs bla: SNES NES GB GB Color GBA N64 (laggar) PS2 ( Finns ps2 konverteringar på UMD) Riktigt grymma PSP UMD spel: The godfather (kommande) GTA : LCS GTA: Vice City stories (kommande) Daxter SSX on tour Virtua Tennis Man kan säga att man får vad man betalar för: DS lite: 1500 kr PSP value pack: 2300kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lpu Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Kanske ska köpa ett och undrar till er som har om det var värt pengarna eller om jag ska vänta till dom sänkt priset lite. köp bara! /lpu :gitarr: :meddum: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag ongrar mig inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag Ångrar mig inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg