Zelda_64 Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Nån mer än jag som tycker att de är dålit att innebandysäsongen inte håller på även en bit in på sommaren?? och vilken är eran Förebild inom innebandyn?? Själv har jag tRixxers som förebild :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 hehe min Förebild är att spela i Pixbo elr, Södertälje som målvakt :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag har ingen förebild inom(innebandy) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Alla sporter spelas på olika tidpunkter på året, det är bara inse att alla sporter inte kan spelas under samma tidpunkt på året. Innabandy kan man spela när som helst under året men så funkar det inte med fotboll som endast kan spelas under sommarmånaderna typ. Det spelar väl ingen roll när sporten Innabandy spelas av proffsen då sporten spelas inomhus? För övrigt så har jag ingen förebild men jag gick på band innan. Var bra på skjuta men jag var ingen tekniker som kunde göra "Zorro-finter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 mitt mål är att spela som back i AIK.min idol är Niklas Jihide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 inte jag heller Inte jag häller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.