Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Ska inte admin eller nån göra nån omröstning snart? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Det finns redan en om chips. Förresten när slutar en omröstning? Jippie! Jag är #4 überfuskare! Redigerat 7 Februari 2004 av Metabee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det där med omröstning är konstigt!? De tgår inte för mig att starta en :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Inte för mig heller=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det finns redan en om chips. Förresten när slutar en omröstning? Jippie! Jag är #4 überfuskare! En omröstning slutar när den som gorde den vill att den ska sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Man måste fråga damin om man får göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Admin och Mods är de enda som kan. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jao, och om man vill ha en omröstning så får man fråga admin i ett PM [Man måste fråga snällt] och om han går med på det så gör han omröstningen åt er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Nån har visst bara godkänt mig eftersom det står inte du har inte tillåtelse eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag tror han nog bara tillåter om det är något seriöst! Men det där med att en chips omröstning kom förstog jag inte! Det är inte sån passande omröstning! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Nej, men den vart populär. Då är det inte konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Det finns redan en om chips. Förresten när slutar en omröstning? Jippie! Jag är #4 überfuskare! Vart finns den? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.