Hoppa till innehåll

Auto Miner


Rekommendera inlägg

så onödigt dåligt om ni är så dåliga att ni måste använda bots eller andra fusk för att spela ett spel så tycekr jag synd om er, här har jagex o massa andra utväcklat ett jättebra spel som ni bara sitter o fuskar igenom? jag hoppas ni blir bannade!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

onödigt inlägg enligt min mening...

 

Man har ju fortfarande main gubben som man inte fuskar på.. skulle ja fuska skulle jag fuska på en noob gubbe eller nått sånt...

 

Dessutom är väl det här en fusk sida?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Erhm, kalla oss n00bs, men vem f*n orkar träna upp en main en pure en halv main å sen en med 99 mingin? Vafan, e han i lvl 3 så tar man Scar, sätter på ett mingin script å spelar me sin main på en annan dator ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men snälla? vad gör du med den med 99 mining sen? du kan inte byta t.ex 10k coal till din main för då märker jagex de o din main blir bannad. ok det är en fusksida men om fusk är emot spelets regler t.ex runescape så är det fel!

dom flesta spelen man köper i affären har "innbygda" fuskfunktioner det har inte runescape!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur n00biga kn ni va ni kommer ändå bara sticka o visa ja e hur bra som helst eftersom jag använt auto och bots ni e såna n00bs använd botsen o alla era gubbar blir bannade hahha ni e såna n00bs folk sitter o slite för att få lvlar ni går o lägger er och efter 3 nätter ar ni 99 i wc eler mining

Redigerat av kill for money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...