Filiandor Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Xfire det är ett bra programm som är typ som msn men för till spel! Man kan kolla vad sina kompisar spelar för nått och vilken server så kan man typ joina direkt därifrån. Eller ifall man sitter och spelar så skriver ens kompis nått så kommer det fram i spelet istället för att du måste gå och avsluta spelet eller nått liknande för att se det. Ni kan ladda ner det här ifrån Tryck här! Skriv gärna vad ni heter så jag kan adda er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 mm! det är ett jätte bra program!! :) Men den västa saken!!! När jag spelar bf2 på den så funkar det inte!! därför har jag slutat med Xfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Jag tycker om xfire med... fast ljuden är jobbiga^^ Jag heter 197666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) var laddar man ner den? EDIT : aja hittade den nu Redigerat 17 Juni 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Jag tycker om xfire med... fast ljuden är jobbiga^^ Jag heter 197666 okej addar dig! Dark shadow vad heter du då? Jag heter Filiandor förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 har inte laddat ner den jag undra hur den går till kan nån skickar en bild om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 vad för bild vill du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 en bild om hur programmet ser ut när den är aktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Så här ser själva buddy listan ut och symbolen nere vid klockan ut. Du kan ändra skin på deras sida (www.xfire.com). Skriv gärna vad du heter om du skaffar det. Xfire.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 oh cool men stannar spel om den kommer up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 nej då. du hör ett ljud bara och sen så får du trycka ctrl + x typ så kommer den upp (i spelet (det avbryts inte)(i spelet)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 ok tänker ladda ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.