Drulli Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 man kan pausa och skriva in gnomen eller när du håller på att spela OBS:du ska INTE hålla L1 inne när du skrover in fusken bara vanliga knapp-tryck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 man ska gå och göra en familj sen köra med dom sen ska man trycka ner Ctrl c och shift sen skriver man in fusket enkelt va :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 man ska gå och göra en familj sen köra med dom sen ska man trycka ner Ctrl c och shift sen skriver man in fusket enkelt va :cool: Hallå han pratar om PS2 och inte data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det är Ps2 inte data har ni svårt att fatta :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Och det heter Dator inte data! -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
musicnonstop Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 jag har spelet och jag vet hur man ska göra. du ska va spelare 1. och så ska du ta fram diamantmaskinen. diamantmaskinen: L1 R1 Upp X R2 och då ska det låta typ: "ahh" sen kan du trycka in det här. Pengar (fullt): R1 L1 R2 Höger Vänster Låsa upp alla tomter: O L2 Vänster O Upp O (om du spelar på berättarläge) möbler: L2 O Ner Upp alla låtar: R1 L1 R1 L1 Triangel sen går du till diamantmaskinen och trycker på X sen så väljer du liksom, ge sim pengar och sådär. :kung: ------------------------------------------------------------- ett litet tips: ta en energitupplur i soffan med en tv eller radio på i närheten - då förbättrar du bådde kul, komfort och energi samtidigt! :lol: ------------------------------ hoppas jag har hjälpt till nu. tack och hej, //musicnonstop :D :) (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg