runescape1 Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 vet någon här hur man inte dör så lätt så snälla hjälp mig jag har provat 29 gånger! :( :unsure: Citera
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) Har tyvärr inte spelat spelet, men kan hjälpa dig med fuskkoder om du är villig att sjunka så lågt. Okej ska inte säga så xD Medans du spelar tryck/skriv in dom här koderna: Klara av banan: Håll ner SPACE och klicka delete 1, delete 1, delete 2, delete 2, och insert. Fyll Combo mätaren: Håll ner SPACE och klicka insert, insert, 2, insert Öppna alla banor När du är i garderoben håll ner SPACE och klicka upp, upp, höger, höger, upp, höger, ner Hoppas dom fungerar, och lycka till! *Med delete menar jag Delete knappen längst upp i åt höger bredvid Pause/Break och Scroll Lock knappen. **Med delete 2 menar jag Delete knappen i nummer spalten längst åt höger längst ner på ditt tangentbord. Redigerat 17 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera
runescape1 Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2006 tack ska prova dom! f*n ingen funka :( :unsure: :cry: Citera
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 Okej, synd. Men då kan du pröva en trainer då. En trainer är ett program som du öppnar sen startar spelet, så har du specifike knappar som du trycker på för att bla få max liv och så. http://www.megagames.com/news/redir.cgi?ht...RN.XEIDOG96.ZIP Ladda ner den. Jag kan lova den är fri från virus och spyware, den kommer ifrån MegaGames.com dom kollar alltid sina filer. Citera
runescape1 Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2006 ok :cool: f*n funka inte det heller :( :unsure: :cry: några fler tips? Citera
Desu Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 men gud! ni har ju fuska.se. gå och kolla i kodarkivet efter guides Citera
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 Vad behöver du hjälp med egentligen? har du fastnat eller är det för svårt? Girder, det finns inga fuskkoder eller guides på fuska.se Citera
runescape1 Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2006 det är svårt så jag behöver tips för att klara trollet! :meddum: Citera
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 Preliminary Notes: Buy all the abilities you have available, since you will most likely need them in this battle. Walkthrough: In this level Ghoul Bane is very useful to kill off the Ghouls. If you want to obtain the statues and shields, I recommend that you focus on activating them before actually fighting the Ogre. Statues: One on the left side of the area [1], another to the right [2], one in the area to the back [3]. To find two more go downwards [4, 5]. The last one [6] can be found by playing the panpipes in the fight side of this area. Susan's Stone Song ability is required to do this. Shields: Two can be obtained right now: Go downwards to find to barrels, each with a shield (1, 2). Hit the Ogre, preferably with Peter (if you want to avoid being hit, try to attack him from the back), until Lucy's image appears. Then switch to Lucy and get near the Ogre. Press the button shown on screen to make Lucy climb him. Go back to Peter and start hitting the Ogre until a scene starts. Continue hitting him with Peter, and when Edmund's image appears, switch to him and press the indicated button. Go back to Peter, and keep hitting the ogre. Soon Peter will also climb onto the Ogre, so you'll have to uses Susan to finish hitting the Ogre. Hoppas du kan Engelska bra. Citera
runescape1 Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2006 hoppas översättnings programet funkar hihi :gitarr: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.