Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Nej jag hade rätt.Venusaur är den enda Grass typ som kan lära sig det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Tyvärr har du nog tagit bort Leech Seed. Det är en av de 5 bästa attackerna i spelet. Det bästa setet är: Psychic/Leech Seed/Synthesis/Giga Drain eller Sunny Day/Solar Beam/Sleep Powder/Explosion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Lär den Body Slam eller Take Down eller någon annan stark attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Tyvärr har du nog tagit bort Leech Seed. Det är en av de 5 bästa attackerna i spelet. Först i spelet är den bra men sen blir den bara dåligare och dåligare ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 [sPAM RADERAT] Håll er till ämnet människor. PS. Lär inte Venusaur Solar Beam. Den lär sig attacken på egen hand på lvl 65. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det är inte Venosaur som ska bli attacklärd, det är Exeggcutor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hon syftade nog på Exeggutor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
achmed_abdulla Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 han menar att man inte ska ge solarbeam till venusaur. jag har en venusaur på lvl 100 med attackerna: razor leaf, solarbeam, frenzy plant och slepp powder sleep powder menar jag:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) jag har börjat om pokemon fire red och har klarat 4 gym men förut hade jag kadabra men jag har exeggutor nu han är på level 28 och hans attacker är confiosion giga drain reflect och lech seed kom med tips vill ha han betre än alakazam. :( exeggutor äger. Attacker här : Psychic, Solar Beam,Sunny Day, och light screen. Den behövs mot eld attacker ^^ Lyssna nu. Exeggutors ability gör så att hans speed dubblas när sunny day är i effekt + sunny day gör så att du kan använda solarbeam utan att den behövs laddas. Detta blir bra. använda Sunny day i början av en match :) Redigerat 2 Juli 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) han är nu på level 50 och kan atackerna sunny day soaler beam psyhkick och egg bomb Redigerat 6 Juli 2006 av ante25 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Det blir bra sådär! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Det är bara att ta bort Egg Bomb och skaffa Explosion! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg