TheCreed Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 vad gör man med cowhide?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 bla armour, oftast så gör man ranger armour. Du får en cowhide. Drar till al kharid, det finns en gubbe där som gör kohuden till läder. Sen så är det bara och crafta. Vid en ganska hög lv så kan man göra dragon armour. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Det används till Crafting av olika saker. Redigerat 18 Juni 2006 av Flexmeister Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jag brukar sälja mina för ganska mycket pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 man kan sälja för 100ea, men bara n00bs gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jag köper för 100ea.... adda rune fredd om du seljer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 bla armour, oftast så gör man ranger armour. Du får en cowhide. Drar till al kharid, det finns en gubbe där som gör kohuden till läder. Sen så är det bara och crafta. Vid en ganska hög lv så kan man göra dragon armour. inte riktigt av cow hides kan du bara göra massa olika letaher armors du måste va member för dragon och du behöver dragon hides Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jag säljer för 120 ea, man tjänar pengar, och så går man upp i stats... fast väldigt lite då hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg