xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag tycker att HALO CE var jätte lätt vad tycker ni? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalavera Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Tjaaa...det beror på...testa spela på heroic. och om du tycker det är lätt så gå med i en bra clan och spela in lite pengar till päronen dina. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 eller klara alla banor på Legendary........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag vet det är skit lätt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jaa visst jag äger sönder dej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jaa visst jag äger sönder dej....ni har väl bara klarat det på easy och sen inte spelat mer för att det var för svårt....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowantree Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 På det lättaste klarade ja det på 6 timmar och det svåraste 62 timmar :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 klart jag spelat det också men det är för lätt på easy men jag har inte spelat på easy någon gång :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 nä då har du ju inte klarat de ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) Sluta skryt nu för att du råkat ha klarat det på normal också, Bigbrother! Tycker du easy är för lätt vilket det är så kör inte det på den svårighetsgraden då! ÅHHH :angry: alla dessa okunniga tattare Redigerat 9 Februari 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) Jag vet exakt vem som är okunnig ps jag hatar halo!!!!!!!!!!! :angry: Redigerat 9 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 varför skriver du här inne då??du är kass på halo det är därför du hatar det,som du påstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.