xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 vilka mer har vunnit de? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 lätt men legendary e svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag har kört i genom det minst 50 gånger. Jag har spelat det oavbrutet sen jag fick det julen 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja har kört genom de nästan lika mycke.halo och two betryals e svårt på legendary.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Truth and reconcilation är rätt knepig me på Legendary. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Men kör det på X-box! Det är svårare och längre oavsett svårighetsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 en kompis till mig har också halo på xbox men vilket är bäst på xbox lr pc :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 x-box har mycket grymmare grafik. längre detsutom. jag har märkt att de har skippat en del saker på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Du får ju några extra saker till PC versionen men jag tycker det är bättre på xbox för att kontrollen är så perfekt! det är inte ofta den är det på FPS spel på konsoler. Jämför typ quake 3 till dreamcast med Halo så är det ju f*n så mycket bättre på xbox. Bungiehar ju hjälpt till lite och lagt in ett litet autoaim som bara märks lite grann men hjälper till. Jag skulle kunna säga att halo har en av världens bästa spelkontroller. Man har koll på varenda situation vare sig man Snipar eller använder Assult riflen i en närstrid. Så jag tycker man ska passa på att uppleva en ovanligt bra spelkontroll och välja xbox versionen före PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 hur lång tid tog det för er att klara halo :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 nja en dag på easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.