BuckeN Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jag ska köpa ett nytt spel till xbox 360.. :) kan någon ge mej några förslag ? jag har kollat på www.webhallen.com där alla nya spel som kommer ut. jag har funderat på Halo 3 eller Fable 2. Kan inte bestämma mig kan nån hjälpa mig. ge förslag !! jag är desperat :unsure: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Halo3 kommer att komma ut i December om vi har tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 och Fable 2 kommer ut ännu senare trpr jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Jag rekomenderar starkt att du väntar på Gears of War och sedan Fable 2, då Halo 3 inte än har ett spikat datum vilket kan infalla nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Call of Duty 2 - Big Red One eller vänta på Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 ja gears of war lär bli ett jävligt bra spel, kanske till och med kan konkurrera med halo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Hade aldrig hört talas om Gears of War, vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Vänta till Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ja jag väntar på halo 3 tack för tipsen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ja jag väntar på halo 3 tack för tipsen :) Haha, då fårdu vänta i ungeför 1 ½ år på att Buniges uppföljare till Halo-serien släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ajdå <_< men jag tror att fable 2 kommer att bli försenat kommer far cry instincts predator ut till xbox 360 :huh: eller har det redan släppts ?? det verkar ganska kul B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ajdå <_< men jag tror att fable 2 kommer att bli försenat kommer far cry instincts predator ut till xbox 360 :huh: eller har det redan släppts ?? det verkar ganska kul B) Det har redan släppts,för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.