Hoppa till innehåll

Hej! Söker Diablo Ii Saker! Ger Fm


Inside

Rekommendera inlägg

Hej! Jag söker Diablo II Saker!! . Och Jag ger FM Jag har 4500 FM på Banken och Ute 109 . Och Jag Söker Mycket saker och om du har Diablo II Saker som är väldigt bra som du vill byta mot Fuskamynt ! Så är det bara att skriva här! eller pm:a mej på Gb eller Mejl!! // Foxy

 

PS: Spelet Heter Diablo 2

Redigerat av Foxy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har några schysta saker :P. Vad behöver du och vad ofra du för en sak? Jag har det mesta. Säg vad du vill ha och hur mycket fm du ger för saken så kan vi nog fixa det. Jag har t.ex shako, en blå armor på ca 2400 def, Månggga bra saker för en necro sumoner, många bra mf saker och många bra sorc saker ;p

 

P.S jag är non ladder hoppas du är det också på europe så klart

pma mig eller svara här.

 

På bilden syns bara några få bra saker :)

post-47587-1150675594_thumb.jpg

Redigerat av ポケットモンスタクリスタルバージョン
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Livet är bara för irreterande!

Ledsen kise, mina characters har gått ut... (expired)

Hade flera Hearths of the oaks, alla gröna sets, de högsta runorna och Tyraels breastplate. (rättstavat)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Livet är bara för irreterande!

Ledsen kise, mina characters har gått ut... (expired)

Hade flera Hearths of the oaks, alla gröna sets, de högsta runorna och Tyraels breastplate. (rättstavat)

 

Tyraels might sacred armor menar du va? Var du non ladder eller ladder? det var inga dåliga saker ;P men om du hadde tyraels på nonladder så skulle du kunna få några soj för den XD

SOJ = Stone Of Jordan ring = 1 to all skills 25% maximum mana + more shit = NICE

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle också behöva lite bättre saker.. har en lv 18 - 20 sorceres som inte tål så mkt just nu...

 

Jag köper alla sort LÅG runor (om jag inte kan få hög runor lol) har inte råd me hög runor nu..

Redigerat av speedez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle också behöva lite bättre saker.. har en lv 18 - 20 sorceres som inte tål så mkt just nu...

 

Jag köper alla sort LÅG runor (om jag inte kan få hög runor lol) har inte råd me hög runor nu..

 

Har tyvär saker för så låg lv men dom här är för ca 30. dom kan vra bra att ha. Säg till om du behöver nåt och hur många fm du ofrar för dom/den.

 

Edit: har tyvär inga runor, men om någon behöver en/några så kan jag nog fråga det är bara att fråga.

 

EDIT2: SÄG VART NI SPELAR, JAG SPELAR PÅ EUROPE NON LADDER!!!

post-47587-1150717782_thumb.jpg

Redigerat av ポケットモンスタクリスタルバージョン
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men asså Jag vill helst ha Seriösa Som Stone Of Jordan Och Enigma Har nån ? .

Och Cta Och Botd

 

PS : Jag är Non Ladder

 

EDIT: Visa fler bilder på dina andra char med saker .

Redigerat av Foxy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså Jag vill helst ha Seriösa Som Stone Of Jordan Och Enigma Har nån ? .

Och Cta Och Botd

 

PS : Jag är Non Ladder

 

EDIT: Visa fler bilder på dina andra char med saker .

 

Okej men dom skaerna som jag senast visa var för den låg levlade sorcen. men tyvärr så har jag inte enigma, soj eller cta så tyvärr.

Jag har andra saker som t.ex

*Shako

*Zaka

*Necro torch

*anulish small charm

*ummm... ja jag vet inte vad jag har, men jag har mycket

 

P.S skickar bilder sen när du frågar om nåt du vill ha förutom enigma,soj eller cta

Redigerat av ポケットモンスタクリスタルバージョン
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du inte Pala Torch eller Hoto Eller Bk3 eller Bk4 Eller Bk5 Elle Tal Rasha Amu ?

EDIT: Vad är Anulish Small Charm visa en bild på den och visa vad den ger och sånt

 

Talrasha amu hara jag och bk3 men inte hoto eller pala torch. vad ger du för talrasha och bk3?

 

Här är Annihilus small charm (stava lite fel förut) men jag vet inte riktigt om jag vill sälja den för den är riktigt svår att få tag på :/

post-47587-1150805390_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur mycket FM ska du ha för Annihilus?

 

Alltså jag vet inte om jag vill sälja Anulish, den är typ 40gånger svårare att få tag på än t.ex. torch.

 

1.Ingen vill kanpt byta den pga att man måste dropp trade den för att den inte syns i trade fönstret.

 

2.Den är typ det svåraste att få tag på hela spelet förutom tyraels kanske.

 

så jag vet inte men vad ger du talrasha coh bk3?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...