Ogri Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Vem tror ni vinner matchen jag tror det blir oavgjort annars hoppas jag att Australien vinner för Brasilien har ju typ vunnit varenda match ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 det är stört channs att Brasilien vinner men det är bra om dom förlorar men dom leder ju med 1-0 nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Ingen idé att skapa den här tråden. För vi vet alla att Brassarna vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Vem gjorde målet för Brassarna? Jag satt och åt middag under början av andra halvlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 do'h 2-0 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Vem gjorde målet för Brassarna? Jag satt och åt middag under början av andra halvlek. Adriano & inhopparen Fred gjorde målen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Vad onödigt att skapa en sådan match-tråd precis innan start. Man måste analysera lagen... Brasilien vann, de förtjänade att vinna för att de var helt överlägsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Brassarna var helt överlägsna vilket var förväntat då de mötte ett väldigt svagt motstånd. Dock så tycker jag att Australien överaskade en hel del med deras chanser, enda problemet var att de inte hade någon som verkligen hade krut i dojan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 0-0 för brasilien behöver inte vinna matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 MORAD, det blev 2-0 och Brasilien behövde visst vinna matchen. Annars skulle dem vara fortfarande vid 3 poäng och behöva vinna en match till för åttondels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Jag tror att Brasilien tar guld!!! PS. när spelar dom sin nästa match?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Jag tror att Brasilien tar guld!!! PS. när spelar dom sin nästa match?? Brasilien måste spela bättre i försvaret för att kunna komma långt i VM, storfavoriterna just nu är Argentina, Italien och Tyskland. Nästa match Brasilien spelar är på Torsdag klockan 21:00, Brasilien - Japan på TV4. Redigerat 21 Juni 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.