Hoppa till innehåll

Subforum I Sport


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Gäst QuikSilver

Eller ett subforum för bara Vm 2006 eftersom det är ganska många trådar som startas för att diskutera en match.

 

Bra idé , jag är med!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Ett forum som är för tillfälliga arangemang vore riktigt bra, och då menar jag verkligen inte bara sport.

T.ex.:

-Dreamhack

-E3

-VM

Detta forum skulle i sådana fall bara finnas öppet under dessa stora arangemang, tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Techno

Det vore inte helt fel. Man kan ta bort subforum. Men om man vill ha kvar alla gamla trådar tills nästa gång dessa arangemang kommer så kan Admin göra så att inte dessa sub forum visas. Man kan också byta namn på subforumen. Vi säger tex. att vi har ett subforum på Kola 2006 om detta händer igen nästa år kan man byta namn på sub-forumet till Kola 2007 om man vill ha kvar de gamla trådarna. Eller så är det bara att tömma forumet och byta namn så slipper Admin ta bort dem och skapa nya. (Admin har en knapp som gör att man tömmer ett forum om man vill) Visst, det går ju fort att skapa nya men ändå.

Redigerat av Tribe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom detta inte är ett sportforum utan spelforum i huvudsak så kommer det ej att komma. Fokus ligger på spelkonsollerna och spel i anmälhet. De övriga forumen tillåter diskussioner utan för spelvärlden men det är även det tar stopp.

 

Mer behövs inte sägas.

Sportforumet som står under kategorin "övriga ämnen" tolkas engligt mig som ett slags subforum i sig.

Redigerat av lithium
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...