Gäst QuikSilver Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Eller ett subforum för bara Vm 2006 eftersom det är ganska många trådar som startas för att diskutera en match. Bra idé , jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Nej det tycker jag skulle vara ganska onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ett forum som är för tillfälliga arangemang vore riktigt bra, och då menar jag verkligen inte bara sport. T.ex.: -Dreamhack -E3 -VM Detta forum skulle i sådana fall bara finnas öppet under dessa stora arangemang, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) Det vore inte helt fel. Man kan ta bort subforum. Men om man vill ha kvar alla gamla trådar tills nästa gång dessa arangemang kommer så kan Admin göra så att inte dessa sub forum visas. Man kan också byta namn på subforumen. Vi säger tex. att vi har ett subforum på Kola 2006 om detta händer igen nästa år kan man byta namn på sub-forumet till Kola 2007 om man vill ha kvar de gamla trådarna. Eller så är det bara att tömma forumet och byta namn så slipper Admin ta bort dem och skapa nya. (Admin har en knapp som gör att man tömmer ett forum om man vill) Visst, det går ju fort att skapa nya men ändå. Redigerat 22 Juni 2006 av Tribe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det låte inte helt fel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Eftersom detta inte är ett sportforum utan spelforum i huvudsak så kommer det ej att komma. Fokus ligger på spelkonsollerna och spel i anmälhet. De övriga forumen tillåter diskussioner utan för spelvärlden men det är även det tar stopp. Mer behövs inte sägas. Sportforumet som står under kategorin "övriga ämnen" tolkas engligt mig som ett slags subforum i sig. Redigerat 25 Juni 2006 av lithium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag håller iaf med Admin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.