Gäst Donald Duck Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 varför har ni ändrat hela sidan startsidan var bra med i forumet är det inte fint :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Den helt första sidan var bäst tycker jag :) Men den blir bara dåligare och dåligare :( Men det viktigaste är att man kan skicka pm och andvända forumet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Ni menar sidan med fusk? Den tycker jag är bättre nu. Redigerat 7 Februari 2004 av Metabee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Tycker jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) varför har ni ändrat hela sidan startsidan var bra med i forumet är det inte fint :(För att det är snabbare nu. -------------------------------------------------------------------- ÄNDRAT Men åh ni menarinte forumet kom jag på. Redigerat 7 Februari 2004 av Metabee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag tycker inte det är någon skillnad på snabbheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Inte jag heller men vissa säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 det är bara för de med modem.. för de vill inte att det ska kosta jätte mycket pengar bara för att det går långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 De bytte förstasidan för designen hade blivit poppis på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 De bytte förstasidan för designen hade blivit poppis på forumet! Delvis men även för att sidan skulle bli snabbare och lättare att hantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (admin @ 07/02-2004 23:42:32) De bytte förstasidan för designen hade blivit poppis på forumet! Delvis men även för att sidan skulle bli snabbare och lättare att hantera. Mycket bättre blev det!! :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag tycker inte det är någon skillnad nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.