Gäst Donald Duck Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 varför har ni ändrat hela sidan startsidan var bra med i forumet är det inte fint :( Citera
Thunder Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Den helt första sidan var bäst tycker jag :) Men den blir bara dåligare och dåligare :( Men det viktigaste är att man kan skicka pm och andvända forumet ;) Citera
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Ni menar sidan med fusk? Den tycker jag är bättre nu. Redigerat 7 Februari 2004 av Metabee Citera
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) varför har ni ändrat hela sidan startsidan var bra med i forumet är det inte fint :(För att det är snabbare nu. -------------------------------------------------------------------- ÄNDRAT Men åh ni menarinte forumet kom jag på. Redigerat 7 Februari 2004 av Metabee Citera
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag tycker inte det är någon skillnad på snabbheten... Citera
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Inte jag heller men vissa säger det. Citera
mr.best Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 det är bara för de med modem.. för de vill inte att det ska kosta jätte mycket pengar bara för att det går långsamt Citera
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 De bytte förstasidan för designen hade blivit poppis på forumet! Citera
admin Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 De bytte förstasidan för designen hade blivit poppis på forumet! Delvis men även för att sidan skulle bli snabbare och lättare att hantera. Citera
FuskFreddie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 (admin @ 07/02-2004 23:42:32) De bytte förstasidan för designen hade blivit poppis på forumet! Delvis men även för att sidan skulle bli snabbare och lättare att hantera. Mycket bättre blev det!! :D :lol: Citera
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 Jag tycker inte det är någon skillnad nästan Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.