Hoppa till innehåll

Fixa Ett Seriöst Runescape Team..?

LoliQ

Rekommendera inlägg

Tjoo Folket.

Nu tänkte jag bara kolla om de finns folk som skulle vilja sätta upp ett seriöst Pk Team på RuneScape. Hälst skulle jag vilja ha allefall lvl 40+. eller det spelar nästan igen roll bara kul att vara ca 50 st low-lvl + high-lvls.

Om nån/några är intresserade så kan ni väll kontakta mig här på fuska eller Msn.

[email protected]

Jag har 2 accont. En lvl 85 (mitt main) och min pure lvl 19. (började me den för 1 vecka sen.

Tack i förhand :D :P

T.ex nån av er som ja skriver under kanske e intresserad?

diderik, mr COOL, joelswe, sas, saariste1, cs-nörd, SHEVCHENKO, Mr_gurra, asd, Admin wehe, Darth Sion, dark_anthon, kola king, luzzai, jr dragon, sneasel214, jehol011, jocke500, robin180, Mîhker, 50-Cent, Andreas7851, fatima, prepo, koskit, tivva, CoolKiller, 740912, anti_king, Hero, haloforce, Larath, haresh, Morrowind_Lord, Seler, skypax, hacker_okke, Znixoo, deadmeat900, habit, Quaked_Ess, mr.krock, svante2000, Malle, faruk, gustav901, alez, pong218, tlsmustang, viperhuggorm, BadSanta963, fuskisen9393, heenkee93, grodanankagr, hack3r, daniel3951, nusse_, niklas1996, system_kill, jeppe_3333, kasper96, oskar_x, LoliQ, RicocheT, kurre, brynasmatte, Vitdom, macan1995, dagge_95, hittbull, Wopido, mittsvartajag, crollen1, Da Murder, okey-filip, gangsta, coolizzzzzen, edde7000, datanördare, Rawk Hawk, jobeland, farfars_ass, rawe, oscar121.

Tack i förhand. :rolleyes:

Redigerat av LoliQ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

gött gubbar ^^

men ni kan väll sätta mitt namn på rs i bakhuve elr så kan ni skriva va ni heter på nått sätt. spelar ingen roll igentligen hur men. jag heter: Nr1 Newb

så ni kan adda elr så kan ni skriva va ni heter till mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...