Filiandor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Är det nån som har det? Tycker ni den är bättre än 6.5? Vet nån när själva nya verisionen kommer som inte är beta kommer ut? ni kan hämta ner internet 7 beta från microsofts egna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Hmm, jag tror den kommer i slutet av året. Men är inte detta ett litet onödigt ämne? Du kan ju fråga Här. Kanske kan du fråga där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Om du vill hora min osikt tycker jag att internet explorer suger, anvand installet opera eller mozilla firefox, dem e battre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 men man kan inte komma in på alla sidor mer firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) du kommer on po 99,9% av alla sidor plus att det har ett inbyggt virus skydd och so slipper du skriva in hela adressen vill du tillwww.fusk.se skriver du bara fuska i browsern so kommer du hit :D Redigerat 20 Juni 2006 av Static Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.