Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Va?Varför går du off topic i den här tråden i så fall slutar jag skriva i den här tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Chili: varför undrar du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jo för Blizzey har under de senaste månaderna haft 5-6 olika avatarer. Det är ju typ en ny varje vecka så därför undrade jag om Blizzey had svårt att bestämma sig :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Okej. Men jag tror den här tråden har blivit besvarad, den kanske kan låsas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Den borde låsas Carttie! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Men om man gör Sketch på en smeargle som bara attackerar me struggle lär sig min smeargle struggle då? :huh: Så att den blir en valbar attack bland de 4 andra attackerna? En fråga är obesvarad. Nej, Smeargle kan inte lära sig Struggle. Sketch misslyckas när Smeargle använder den. Ingen Pokemon kan lära sig Struggle som en vanlig attack. Redigerat 25 Juni 2006 av MegaMartin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Men nu kan väl tråden låsas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg