khsl Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Hej jag har bf2 och när jag ska starta upp det så blir skärmen svart i några seckunder och sen kommer jag till backa till skriv bordet vad kan de vara för fel??? jag instalerade om det nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 För dålig dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) För dålig dator? är du säcker vad skulle vara dåligt har ett jätte bra grafikkort och datorn är bra ett år gamal. så här heter den : system: microsott windows xp home edition version 2002 service pack 2 dell computer corporation dell dimension intel pentium 4cpu 2,40ghz 2,39ghz,512mb ram och grafik kort: Radeon 9500 pro/9700-seconday Redigerat 20 Juni 2006 av khsl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 det var en bra dator. troligen så är dina grafik inställningar inte korrekta? har du kollat om programet är blockerat? samt så kanske din dator inte kan köra programet av andra orsaker. är spelet lagligt köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 det var en bra dator. troligen så är dina grafik inställningar inte korrekta? har du kollat om programet är blockerat? samt så kanske din dator inte kan köra programet av andra orsaker. är spelet lagligt köpt? nej jag har fåt det av en kompis :visslar: . och hur av blockerar man sååna grejer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Det har inte med datorn att gora. Jag har samma fel. Jag tror att de kan ha med cracken att gora Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Det har inte med datorn att gora. Jag har samma fel. Jag tror att de kan ha med cracken att gora okej har du ficksat ny crack nu då lr??? om du har det så kan velll diu skicka den till mej?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 www.megagames.com hittar du cracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 www.megagames.com hittar du cracks okej tcajk så mhemskt mkt nu ska jag se om jag fåpr i gång det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Vad är Bf2 för nånting?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Vad är Bf2 för nånting?? Battelfield2 kan inte stava till det så för kotar detbf2. och innan det var inte cracken för jiag tog den fån det där megagames ochg funkar inte! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Vad är Bf2 för nånting?? Jaha det är ju roligt iallafall att köra helikopter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.