Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Som rubriken lyder, Vilka attacker ska jag lära min sabeleye? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Vad har den för attacker nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) seismic toss, shadow ball, knock off och counter/recover (om du har fått den från ett ägg kan den lära sig recover, inte annars) Redigerat 20 Juni 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 seismic toss, shadow ball, knock off och counter/recover (om du har fått den från ett ägg kan den lära sig den, inte annars) Vilken attack menar du som han inte kan lära sig om man inte fått den i ett Egg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Ja precis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Counter/recover tror jag han menar.. O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 om han fick den ur ett ägg ska han lära den recover, annars counter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 om han fick den ur ett ägg ska han lära den recover, annars counter. ok nu vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) bra, men som Coolen sa: "Vilka attcker har den nu?". Redigerat 22 Juni 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Ja precis!Hallå King gohma_13 är det någon hemma... Flygon:Jag heter faktist Coolen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 oj då ( :visslar: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Lessen att jag inte har svarat, min data krascha och det tog ett tag att fixa... Ialla fall nu har den: Night Shade Faint attack Confuse Ray Psychic ( :cool: ) Jag vill inte ta Bort Psychic, Den är Min favorit.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg