The Strangler Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Min födelsedag kommer snart, och jag vet inte vilka spel jag ska önska mej...:-S Kanske ni kan ge mej några tips... Mina konsoler är NDS, PS2, NGC och PC... Tack på förhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) GTA SA eller Halo: Combat Evolved :) fel forum annars?? Redigerat 19 Juni 2006 av Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Köp en moppe vetja. As kul och åka vid den här sommarn. Om du inte får ha en moppe så ska du tycker jag köpa Bf2 eller wow till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 ja en moppe e asfett särskilt där jag bor (typ ute i ödemarken) så jag ka dra på nästan hur snabbt jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 önska dig ett par bra löpar skor och spring runt i skogen det är nyttigare än att sitta framför datorn. Men om du inte vill vara nyttig så kan du ju alltid önska dig Kotor 1 eller 2 till din pc så har du lite att göra under sommarlovet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Min födelsedag kommer snart, och jag vet inte vilka spel jag ska önska mej...:-S Kanske ni kan ge mej några tips... Mina konsoler är NDS, PS2, NGC och PC... Tack på förhand!! Hmm, vilka spel har du då?Om du gillar fotboll, FIFA 06 elr kanske FIFA street 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Önska dig en ny avatar, din är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Önska dig en ny avatar, din är ful. din med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 jag är lite för liten för moppe så jag skulle föreslå om du inte går i nån sport är att börja i fotboll det både kul och bra för kroppen.Om du inte gillar det och gilllar mer att sitta framför datorn/gc osv så borde du köpa Mario Smash Football till gc det är roligt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Sonic Spel Kanske eller Gta San Andreas ( Bra spel Verkligen ) Eller så kan du köpa Mario Smash Football Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Önska dig en ny avatar, din är ful. Jamen du lyssnar ju på Green day och gillar Mezox så vad ska man förvänta sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Önska dig en ny avatar, din är ful. Mer än man kan förvänta sig från dig iaf... Jag tkr också att snubben borde önska sig en moped eller kanske en enduromaskin(juh strörre desto roligare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.