Torayami Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Kan jag få lite feedback på min amv Nami vs miss doublefinger http://www.youtube.com/watch?v=Dw6bhYO8q2M Snäll lås inte denna tråden. Men om en mod tycker att den ska va i musik forumet så flytta den bara. För den som inte vet vad feedback så kan jag säga att det är vad man tycker om någons arbete. Redigerat 19 Juni 2006 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 :blink: Är det du som gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Gjorde du den? knappast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Fin animering, bra ljud. :) Element: Ja man börjar ju undra faktiskt, när kvalitén är så pass bra. Redigerat 26 Juni 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.