Gäst Hooligan_Thn Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Tja. Nån här som vet hur man klarar av att få ner det gröna taket som boone har bundit ett rep runt. De står att man ska ta tag i repet å trycka på x Snabbt som bara f*n . Men de händer inget å ja kan inte se nått rep nån stans <_< Och min spelare står stilla utanför byggnaden . Tack på förhand MVH Hooligan_thn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) Minns inte vad man skulle göra... Redigerat 20 Juni 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Du ska tryck X... men du kan skita i det uppdraget... det gjorde jag...klarade spelet ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Vilken stad är det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hooligan_Thn Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Beverli hills ursäkta stavningen :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Tja. Nån här som vet hur man klarar av att få ner det gröna taket som boone har bundit ett rep runt. De står att man ska ta tag i repet å trycka på x Snabbt som bara f*n . Men de händer inget å ja kan inte se nått rep nån stans <_< Och min spelare står stilla utanför byggnaden . Tack på förhand MVH Hooligan_thn :) tryck bara x jä**a snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hooligan_Thn Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Har provat de nu. Och det fungerade efter 10 gången ja provade uppdraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 hehe, jag ska få det på måndag. då ska ni få lite tips om spelet. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Kanske ska få det idag :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Är det roligt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det är sämst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg