Hoppa till innehåll

Karuseller

Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

Jag har bara varit på grönan denna sommar. Första gången jag var där i sommar vågade jag bara åka Kvasten, Lustiga huset, Bläckfisken och radiobilarna. Andra gången vågade jag åka kvasten, blå tåget, vilda musen, Jet line och några bebis karuseller. Sista gången vågade jag åka kvasten, jet line, vilda musen, flygande mattan, vikingen, rockjet, katapulten och några bebis atraktioner.

P.S Om du undrar varför jag inte vågade åka så mycket första gången var det därför att jag inte hade varit på nåt tivoli på 5 år. Jag ska åka till Liseberg i vår år 2009.

jadå, jag har alltid blivit åksjuk när jag har åkt innan, sen ville jag pröva igen i maj, o då åkte jag balder & kanonen o allt de, men när vi åkte spinrock kom de upp spya i munnen, o de var antingen att spå äver min bästa vän som satt mittemot eller att svälja, gissa var jag valde,

svälja, gentleman som jag är, ( de var ju en tjej )

Den heter Katapulten. Inte kanonen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...