Iqaros Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Korpen är bara för misslyckade pensionärer. :rolleyes: Om du verkligen vill skapa karriär så bör du kontakta någon allsvensk klubb precis som jag sa tidigare. Dock så behöver du träna hårt ensam innan du ansöker för annars har de ingen nyta för dig. Det var ju därför som jag syftade på att han skulle öva själv och starta i en mindre klubb till en början, för att i senare tid kunna avancera till högre klubbar med högre krav. Dock så finns det ingen anledning att fortsätta disskusionen då trådskaparen tackat för svaren och erkänt sig misslyckat på något konstigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Om du tränar din kondition ordentligt så kan du bli en bra back/mittfällt. Träna hårt! Spela fotboll ofta. Med kompisar. Gå på träningar. Men du ska bara veta, t.ex. Henke, Ljungberg, Ronaldo och dem spelade sen dem var ungefär 6 år gammla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Det spelar ingen roll hur mycket man än tränar, då väldigt få växer till stora stjärnor sm blir talanger i storklubbar. Dock så skulle du möjligtvis ha någon chans att förflyttas till ett Superettan/Allsvenskt lag om du tränar hårt i några hårt och verkligen tar fotbollen på allvar. Redigerat 21 Juni 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Man ska aldrig ge upp,det är bara att kämpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Man ska aldrig ge upp,det är bara att kämpa. Det kan bli väldigt svårt att kämpa för en fotbollskarriär när man själv ser negatvit på saken och är lite av en pessimist. (Ej §1.1). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Ett tips. Var inte inne i datorn mycket. Spela fotboll mycket, spring bara, jaga bollen. Så får du bra kondition som det alltid behövs i fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) jah tror han kan bli bra jag börja i fotboll när ja var 9år. (inte för att skryta) nu e jag skit bra typ ja kan göra vad du vill med bollen (e anfallare) ass säker på frisparkar dribblar skit bra har bra skott kraft och är ganska snabb. Siyuro om du vill bli en bra anfallare måste du vara snabb teknisk bra skott och våga utmana det är bara att börja tränna om du ska bli något :) lycka till!!! :P Redigerat 21 Juni 2006 av the kings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Skit schyst av er alla som skrev, ni har verkligen hjälpt mig. Jag ska börja följa era råd! :D Mina bästa egenskaper är snabbhet, skottstryka och kroppsstyrka, men jag vill bli mycket bättre på teknik och kondition. Kan någon ge mig lite råd om hur jag kan bli bättre på teknik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Teknik? Tja, du kan ju alltid försöka att träna på olika finter för att sedan mixa med de och hitta din egen variant. Kondition är väl inte så svårt att skaffa, då det enda du verkligen behöver är gympaskor och en bra vilja. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 va med en kompis på en fotbolls plan be han skutta långa bollar till dig tränna på ner tagnig sen om din kompis e bra kan han lära dig nåra finter annars kommer tekniken med tiden men om du ska ha bra kondition är det typ bara att springa ibland spurta ibland jogga lite snabbt.går du i nåt lag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Nej, men jag ska kanske börja FC Järfälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Att kicka/jonglera med bollen är jättebra för tekniken. Du kanske börjar med att kunna 20, sen slår du ditt rekord och gör 50 o.s.v... Av det har jag fått mkt av min teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.