cabbe Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 vad ska man göra för att dodon ska lyfta för de set ju inte mycket ut till vingar den "flyger" som om man har ett dodo fusk till bilen fast sämre PS jag snackar om gta3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Varför har flygplanet kapade vingar? Det är meningen att det ska vara svårt att flyga planet och att den ska ha kapade vingar. Namnet Dodo kommer från fågeln dront som var en av dem fågelarter som inte kunde flyga riktigt pga. sina korta vingar. Var kan jag hitta flygplanet? Du hittar en Dodo vid Francis International Airport (flygplatsen). Den är parkerad vid två platser, en hangar och vid helikopterplattformen. Hur flyger jag planet? 1. Åk till flygfältet och startbanan med din Dodo! 2. Håll i 9 (Num pad) och gasa som bara den! Släpp ALDRIG gasen! 3. När du har tryckt in 9 tillräckligt mycket så kommer det höras ett gnisslande ljud. Det är då du ska släppa 9. Du kommer då att flyga sakta uppåt. 4. Du måste alltid ha Dodon rak och aldrig upp mot himlen! Därför ska du efter att du lyft från banan, ha planet rak genom att trycka 6. 5. För att svänga så ska inte hålla i pilknapparna utan, du ska nudda den snabbt och försiktigt! PS: Det är inte säkert du kommer kunna flyga direkt, utan du får öva och öva även om du har läst denna instruktion noga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cabbe Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 jag har playstation hur ska kag göra med en vanlig ps2 kontroll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Varför har flygplanet kapade vingar? Det är meningen att det ska vara svårt att flyga planet och att den ska ha kapade vingar. Namnet Dodo kommer från fågeln dront som var en av dem fågelarter som inte kunde flyga riktigt pga. sina korta vingar. Var kan jag hitta flygplanet? Du hittar en Dodo vid Francis International Airport (flygplatsen). Den är parkerad vid två platser, en hangar och vid helikopterplattformen. Hur flyger jag planet? 1. Åk till flygfältet och startbanan med din Dodo! 2. Håll i 9 (Num pad) och gasa som bara den! Släpp ALDRIG gasen! 3. När du har tryckt in 9 tillräckligt mycket så kommer det höras ett gnisslande ljud. Det är då du ska släppa 9. Du kommer då att flyga sakta uppåt. 4. Du måste alltid ha Dodon rak och aldrig upp mot himlen! Därför ska du efter att du lyft från banan, ha planet rak genom att trycka 6. 5. För att svänga så ska inte hålla i pilknapparna utan, du ska nudda den snabbt och försiktigt! PS: Det är inte säkert du kommer kunna flyga direkt, utan du får öva och öva även om du har läst denna instruktion noga! HAr du typ inte förklarat för PC? Sorry för Off-topic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jo, glömde kolla vilken konsoll det var... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 kan inte heller flyga det duma planet ps ska köpa LCS i morgon LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg