Gäst copyright Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) hur "piiiiiip" får man fram konsollen i counter strike source? jag har kollat på options och sen keyboard > advanced och jag har kryssat i konsoll tecken saken (~) men det går inte.. hjäääällp mig! :huh: Redigerat 20 Juni 2006 av copyright Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 i steam trycker du med hogercliken po source och trycker po properties. Sedan trycker du launch options dar skriver du: -console och trycker po okej sen kommer consolen att dyka upp nasta gon du starat spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 i steam trycker du med hogercliken po source och trycker po properties. Sedan trycker du launch options dar skriver du: -console och trycker po okej sen kommer consolen att dyka upp nasta gon du starat spelet :D Konstigt,så gjorde inte jag när jag startar spelet så kommer konsollen fram och jag har inte gjort nåt i options eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Om nogon haft accet innan dej kan dem redan ha fixat det.....eller so ar din data allment cp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 klicka ikonen till dit spel sen egenskaper sen skriver du in -console Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Om du har köpt ditt Counter Strike source så ska du inte behöva högerklicka och skriva in -console i mål. Det ska redan finnas i spelet. Men om du har en piratkopierad version kan du behöva skriva in -console Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Om du har köpt ditt Counter Strike source så ska du inte behöva högerklicka och skriva in -console i mål. Det ska redan finnas i spelet. Men om du har en piratkopierad version kan du behöva skriva in -console NEJ LJUG INTE !!! GAME SÄLJER INTE PIRATKOPIERADE CS:S! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vem har sagt att man måste KÖPA det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Va f*n snackar du om? Har han sagt att han köpte spelet på Game? Har han överhuvudtaget sagt att han köpt spelet? Nej? Han kan ha laddat ner spelet och då händer sådana saker. Läs innan du postar, snälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ´man bara trycker på knappen över dom där pilarna som är åt olika håll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Om du har köpt ditt Counter Strike source så ska du inte behöva högerklicka och skriva in -console i mål. Det ska redan finnas i spelet. Men om du har en piratkopierad version kan du behöva skriva in -console GAME är inte den ända spelbutiken -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Men han kankse snacka om sitt eget Cs,s... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg