Gäst copyright Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) hur "piiiiiip" får man fram konsollen i counter strike source? jag har kollat på options och sen keyboard > advanced och jag har kryssat i konsoll tecken saken (~) men det går inte.. hjäääällp mig! :huh: Redigerat 20 Juni 2006 av copyright
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Skrivet 20 Juni 2006 i steam trycker du med hogercliken po source och trycker po properties. Sedan trycker du launch options dar skriver du: -console och trycker po okej sen kommer consolen att dyka upp nasta gon du starat spelet :D
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 i steam trycker du med hogercliken po source och trycker po properties. Sedan trycker du launch options dar skriver du: -console och trycker po okej sen kommer consolen att dyka upp nasta gon du starat spelet :D Konstigt,så gjorde inte jag när jag startar spelet så kommer konsollen fram och jag har inte gjort nåt i options eller nåt sånt.
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 Om nogon haft accet innan dej kan dem redan ha fixat det.....eller so ar din data allment cp...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 klicka ikonen till dit spel sen egenskaper sen skriver du in -console
LillBerra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 Om du har köpt ditt Counter Strike source så ska du inte behöva högerklicka och skriva in -console i mål. Det ska redan finnas i spelet. Men om du har en piratkopierad version kan du behöva skriva in -console
Gäst BondaKransDans Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 Om du har köpt ditt Counter Strike source så ska du inte behöva högerklicka och skriva in -console i mål. Det ska redan finnas i spelet. Men om du har en piratkopierad version kan du behöva skriva in -console NEJ LJUG INTE !!! GAME SÄLJER INTE PIRATKOPIERADE CS:S! :angry:
LillBerra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 Va f*n snackar du om? Har han sagt att han köpte spelet på Game? Har han överhuvudtaget sagt att han köpt spelet? Nej? Han kan ha laddat ner spelet och då händer sådana saker. Läs innan du postar, snälla.
Gäst lordifan Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 ´man bara trycker på knappen över dom där pilarna som är åt olika håll.
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Skrivet 29 Juni 2006 Om du har köpt ditt Counter Strike source så ska du inte behöva högerklicka och skriva in -console i mål. Det ska redan finnas i spelet. Men om du har en piratkopierad version kan du behöva skriva in -console GAME är inte den ända spelbutiken -.-
Rekommendera inlägg