Hoppa till innehåll

Konsoll

Rekommendera inlägg

Gäst copyright
Skrivet (redigerat)

hur "piiiiiip" får man fram konsollen i counter strike source? jag har kollat på options och sen keyboard > advanced och jag har kryssat i konsoll tecken saken (~) men det går inte.. hjäääällp mig! :huh:

Redigerat av copyright
Skrivet

i steam trycker du med hogercliken po source och trycker po properties. Sedan trycker du launch options dar skriver du: -console och trycker po okej sen kommer consolen att dyka upp nasta gon du starat spelet :D

Skrivet

i steam trycker du med hogercliken po source och trycker po properties. Sedan trycker du launch options dar skriver du: -console  och trycker po okej sen kommer consolen att dyka upp nasta gon du starat spelet :D

Konstigt,så gjorde inte jag när jag startar spelet så kommer konsollen fram och jag har inte gjort nåt i options eller nåt sånt.
Gäst BondaKransDans
Skrivet

klicka ikonen till dit spel sen egenskaper sen skriver du in -console

Skrivet

Om du har köpt ditt Counter Strike source så ska du inte behöva högerklicka och skriva in -console i mål. Det ska redan finnas i spelet. Men om du har en piratkopierad version kan du behöva skriva in -console

Gäst BondaKransDans
Skrivet

Om du har köpt ditt Counter Strike source så ska du inte behöva högerklicka och skriva in -console i mål. Det ska redan finnas i spelet. Men om du har en piratkopierad version kan du behöva skriva in -console

NEJ LJUG INTE !!! GAME SÄLJER INTE PIRATKOPIERADE CS:S! :angry:

Skrivet

Va f*n snackar du om? Har han sagt att han köpte spelet på Game? Har han överhuvudtaget sagt att han köpt spelet? Nej? Han kan ha laddat ner spelet och då händer sådana saker. Läs innan du postar, snälla.

Gäst lordifan
Skrivet

´man bara trycker på knappen över dom där pilarna som är åt olika håll.

Gäst DonKeN
Skrivet

GAME är inte den ända spelbutiken -.-
  • Skapa ny...