Chaos Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 När jag ska gå in på Battle Net kommer det fram This CD-key is not valid. ändå är det en cd-key som jag fått när jag köpte spelet!!! :angry: kan nån hjälpa mig? går det att fixa? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 då har nån nog kappat din kåd, så gå till affären där du köppte det och klagga så du kan få en ny eller pengarna tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 om du inte har ägt det i mer än 2 år för då är garantin slut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Butiken ansvarar aldrig för spel med cdkey. Dem säger att man får kontakta företaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 OK :blink: men det kanske kan vara för att vi försökte installera med min kompis CD-key först, och det funkade fast det var expansion och då hade vi inte vanliga Wc3, jag ska kanske installera om?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 aaa gör det, det är iaf värt att försöka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg